Oto nasza propozycja

Oferta

 

Do Twojej dyspozycji oddajemy swój czas i doświadczenie w temacie marketingowego wspierania przedsiębiorców. 

 

W naszej ofercie znajdziesz zarówno kompleksową obsługę profilu Twojej firmy na Facebooku (wpisy w oparciu o przygotowaną strategię oraz kampanie reklamowe), jak i możliwość zamówienia indywidualnej sesji fotograficznej czy dedykowanej konsultacji / szkolenia.

Obsługa mediów społecznościowych:

Oferta sesji zdjęciowej:

 

Sesja zdjęciowa wizerunkowa:

 

Klienci agencji - 250 zł (5 zdjęć) / 400 zł (15 zdjęć)

Klienci zewnętrzni - 350 zł (5 zdjęć) / 550 zł (15 zdjęć)

 

 

Sesja zdjęciowa produktowa:

 

W zależności od zakresu działań - ustalamy indywidualnie, po określeniu zapotrzebowania.

 

 

 

Zamawiając sesję zdjęciową zapytaj o konsultację marketingową dotyczącą Twojej firmy!

Co jeszcze warto wiedzieć?

Faq

+48 508 509 582

biuro@socialmediafly.pl

Czat messenger

Zadzwoń teraz

Napisz teraz

Otwórz Messengera

Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, ul. Andersena 1D/15, 83-110 Tczew, NIP: 5932539906, REGON: 363389732.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

 

 

Realizacja: ColinMedia.pl

Czym różni się aktywność na Facebook'u od innych miejsc promowania firmy?

Facebook to platforma społecznościowa, z której w Polsce zarejestrowanych jest ponad 18 mln użytkowników. Nie ma obecnie w internecie innego miejsca, w którym skupiałoby się tak wiele osób będących Twoimi potencjalnymi klientami. Dodatkowym atutem Facebooka jest fakt, że za dotarcie do 1000 odbiorców zapłacisz tu dużo mniej niż korzystając z mediów tradycyjnych. Facebook umożliwia również najbardziej precyzyjne targetowanie odbiorców reklam - oznacza to, że możemy Twoje treści pokazywać wyłącznie takim osobom, na którym Ci zależy (np. kobietom w wieku 22-30 lat, które mieszkają w Tczewie i promieniu 5 km).

Co konkretnie możemy osiągnąć poprzez prowadzenie profili Twojej firmy w mediach społecznościowych?

Cele, jakie możemy osiągnąć, ustalamy zawsze na początku współpracy. Dla sklepu internetowego będzie to większa ilość wejść na stronę bezpośrednio z Facebooka, a dla punktu usługowego kontakty pozyskane od zainteresowanych klientów (maile, numery telefonów) lub zapytania w Messengerze. Niezależnie od celu głównego, jeden pozostaje wspólny: spójne i przemyślane posty podnoszą rozpoznawalność firmy w oczach klientów i wpływają na ich decyzyjność zakupową w przyszłości.

Dlaczego nie proponujemy pakietów z mniejszą ilością wpisów?

Dlatego, że im mniejsza ilość aktywności na Fan Page'u, tym mniejsza widoczność Twojej firmy dla osób, które Cię obserwują. Facebook konsekwentnie ogranicza tzw. zasięgi organiczne (bezpłatne) sprawiając, że pojedynczy wpis na Twoim Fan Page'u zobaczy tylko kilkanaście procent osób, które polubiły profil. Częstsze wpisy sprawiają również, że Facebook będzie dostarczał Ci wyższe zasięgi od Fan Page'y, które nie publikują regularnie - promuje w ten sposób strony, które są aktywne i regularnie budują swoją społeczność.

Na jak długo podpisujemy umowę na prowadzenie usług?

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony a usługa prowadzenia działań jest odnawialna automatycznie co miesiąc.

Po co dodatkowy budżet na kampanie promujące wpisy?

Dlatego, że w przypadku braku prowadzenia kampanii wpisy nie będą docierały do nowych odbiorców lub proces taki będzie trwał długo. Dla przykładu: post publikowany na Fan Page'u bezpłatnie może trafić do 100 osób, a gdy uruchomimy przy nim kampanię o wartości 20 zł, liczba odbiorców tego posta może wzrosnąć do 2-3 tysięcy osób. To oczywiście duże uproszczenie, dlatego więcej o skuteczności kampanii opowiadamy rozmawiając o celach obecności marki na Facebooku na początku współpracy.

Czy podczas współpracy często będziemy się z Tobą kontaktować?

Nie :) Nasza usługa została opracowana w sposób minimalizujący ilość koniecznych kontaktów z Twojej strony. Raz w miesiącu przygotowujemy dla Ciebie plan wpisów do akceptacji i wówczas prosimy o ewentualne uzupełnienie informacji. Po Twojej akceptacji planu, przystępujemy do pracy nie zajmując Ci więcej czasu w ciągu kolejnych 4 tygodni (aż do uzgodnień dot. kolejnego miesiąca). Oczywiście Ty możesz zadzwonić do nas w dowolnej chwili, jeśli wydarzy się coś, co powinniśmy włączyć w plan wpisów!

Jak przygotowywany jest plan wpisów na prowadzone profile?

Plan wpisów przygotowywany jest przez nas na podstawie informacji, jakie od Ciebie otrzymamy oraz naszych autorskich propozycji nawiązujących do produktów czy usług, których sprzedaż aktualnie prowadzisz. Przygotowując propozycje dla Ciebie śledzimy również materiały branżowe traktujące o podobnej lub pokrewnej tematyce w stosunku do Twojej działalności.

Kiedy i jak rozliczamy się za prowadzone działania?

Faktura wystawiana jest na początku miesiąca następującego po miesiącu, w którym prowadziliśmy działania - z 7-dniowym terminem płatności (forma płatności: przelew).

Jakie materiały i dostępy będą wymagane na początku współpracy?

Jednorazowo potrzebować będziemy dostępu do logotypów i innych znaków identyfikacji wizualnej Twojej firmy, a także ewentualnej bazy zdjęć produktów, członków zespołu, procesów jakie mają miejsce podczas wykonywania Twoich usług. Ze względu na prowadzone w imieniu Twojej firmy działania, potrzebny będzie również dostęp do narzędzi administracyjnych na Fan Page'u oraz nadanie dostępu do Managera Reklam w celu przygotowywania kampanii reklamowych. Wszystkie dostępy nadawane są tylko raz, na początku współpracy, a proces ten ułatwiamy poprowadzeniem klienta poprzez poszczególne kroki.

Masz dodatkowe pytania

lub chcesz porozmawiać o współpracy?

 

Zapraszam Cię do kontaktu.

~ Adam Plutowski (CEO)

10 bezpłatnych miejsc w social media, w których możesz promować firmę

+48 508 509 582

biuro@socialmediafly.pl

Pobierz darmowy e-book