biuro@socialmediafly.pl
+48 508 509 582
10 bezpłatnych miejsc w social media, w których możesz promować firmę
Adam Poniatowski
Project Manager
Autor artykułu:
Zobacz również:
Na brak czasu narzekają tylko ci, którzy nie potrafią go dobrze zorganizować. Tym truizmem chciałbym zacząć nie tylko ten artykuł, ale również serię wpisów na temat zarządzania zadaniami, do której będę co pewien czas powracał. Organizacja pracy każdego przedsiębiorstwa to bardzo złożony proces. Nad jego funkcjonalnością należy pochylić się sokolim, wnikliwym wzrokiem i sprawdzić go pod każdym kątem, aby uniknąć niepożądanych sytuacji .
Musimy zmierzyć się z faktem, że nie można być specjalistą od wszystkiego. Jest to szczególnie ciężkie zadanie dla perfekcjonistów oraz pracoholików. Każdy posiada mocne i słabe strony. Optymalizacja organizacji pracy polega na realizacji przez poszczególnych specjalistów ściśle określonych zadań, osiągając przy tym ponadprzeciętne wyniki.
Osobiście nie jestem wierszokletą, nie czuję się pewnie podczas tworzenia tekstów, dlatego posiłkuje się wsparciem Beaty z naszego zespołu, która odpowiada za poprawność i czytelność publikacji.
Właśnie oddelegowanie, pomoc przy stworzeniu odpowiedniej treści może nieść za sobą olbrzymie korzyści:
1.
Tekst napisany przez specjalistę jest przede wszystkim precyzyjny, czytelny i poprawny językowo. Dodatkowym atutem jest specyficzny sposób kreacji i dobór słów, który wywołuje w czytelniku (potencjalnym kliencie) zakłopotanie, zachwyt lub wątpliwości wg zamiaru autora. A tekst wywołujący emocje jest autentyczny i przekonujący. Pomaga w ten sposób zbudować odpowiedni wizerunek w oczach klienta.
2.
Specjalista poświęci na przygotowanie treści mniej czasu, ponieważ zajmuje się tym na co dzień. Podobnie jak dla kucharza przygotowanie posiłku zajmuje mniej czasu i robi to intuicyjnie, albo kierowca taksówki, który nie ma problemów z odnalezieniem się nawet w sporej aglomeracji.
3.
Nasz cenny czas możemy przeznaczyć tylko i wyłącznie na naszą działalność. Nie musimy poświęcać kilkunastu czy kilkudziesięciu godzin tygodniowo na coś, w czym nie czujemy się silni. Nie musimy angażować się w każdą z części procesu, prowadzącego np. do powstania efektownego i skutecznego materiału reklamowego. Tworzenie treści, oprawę graficzną i odpowiednie publikowanie całości możemy delegować do odpowiednio przygotowanych do tego osób w zespole lub zlecić takie prace na zewnątrz firmy.
4.
Zyskujemy również więcej czasu na odpoczynek, bez utraty jakości efektów końcowych. A nawet – w pewnych aspektach - z ich znaczącą poprawą.
5.
Dodatkowo jest to koszt dla naszej działalności, który ostatecznie poprawia bilans podatkowy w firmie. Zlecenie działań organizacji zewnętrznej i rozliczanie się z nią fakturą za wykonaną usługę jest znacznie tańszym rozwiązaniem aniżeli zatrudnienie specjalisty ds. marketingu na etacie we własnym zespole.
Jakie działania, moim zdaniem, należałoby pozostawić własnemu zespołowi, a więc nie powinniśmy ich zlecać podwykonawcy?
Podejmowanie kluczowych decyzji związanych z działalnością - ustalanie jej profilu, celów do których dążymy, kamieni milowych podczas zbliżania się do wyznaczonych celów oraz najważniejszych, kluczowych inwestycji.
Bezpośredni kontakt z klientem – chyba, że posiadamy obszary, które możemy zlecić bez szkody na jakości obsługi i wizerunku w oczach klienta (np. skrzynkę odbiorczą na Messengerze, którą wspólnie mogą administrować przedstawiciel firmy i podwykonawca działań w social media).
Lista tego, co warto przekazać firmom zewnętrznym, a co robić na własną rękę jest zdecydowanie dłuższa.
Kończąc ten wpis, serdecznie zapraszam Cię na bezpłatne webinarium „Jak podnieść efektywność codziennej pracy nad Fan Page’em?”, podczas którego przyjrzymy się narzędziom pozwalającym skracać czas pracy nad firmową stroną na Facebooku. Podczas naszego wydarzenia pokażemy Ci również jak możesz podnieść skuteczność dotarcia do odpowiednich odbiorców.
Więcej szczegółów i możliwość bezpłatnego zapisu na wydarzenie na dedykowanej stronie tutaj:
Zapisz się do newslettera i
otrzymaj darmowego
e-book'a
Dzięki zapisowi, na swojego maila bezpłatnie otrzymywać będziesz przygotowane przez nas materiały odnośnie technik i narzędzi, które pomogą Tobie w skutecznym działaniu w sieci.
Zapisz się już teraz, a otrzymasz od nas prezent w postaci e-book'a, z którego dowiesz się, w jaki sposób bezpłatnie możesz promować swoją firmę w mediach społecznościowych.
Zapisz się do newslettera i
otrzymaj darmowego
e-book'a
Dzięki zapisowi, na swojego maila bezpłatnie otrzymywać będziesz przygotowane przez nas materiały odnośnie technik i narzędzi, które pomogą Tobie w skutecznym działaniu w sieci.
Zapisz się już teraz, a otrzymasz od nas prezent w postaci e-book'a, z którego dowiesz się, w jaki sposób bezpłatnie możesz promować swoją firmę w mediach społecznościowych.
Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, ul. Andersena 1D/15, 83-110 Tczew, NIP: 5932539906, REGON: 363389732.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Realizacja: Plutowski.pl
Czat messenger
biuro@socialmediafly.pl
+48 508 509 582